FAQs

Mijn gezinssituatie verandert

Als je gezinssituatie verandert, moet je ons dat zo snel mogelijk laten weten. Bijvoorbeeld: Als er iemand komt bijwonen, dan moet je hiervoor altijd schriftelijke goedkeuring vragen aan LeefGoed. 👉 Deze documenten bezorgen kan je via huurders@leefgoed.be of per post t.a.v. de huuradministratie. ❗Belangrijk:

Mijn gezinssituatie verandert Lees verder »

Zonnepanelen op het dak van jouw woning

LeefGoed en andere woonmaatschappijen hebben Aster opgericht: een organisatie die op zoveel mogelijk daken van sociale woningen zonnepanelen wil plaatsen. De firma EnergyVision plaatst die zonnepanelen. Liggen er al zonnepanelen op jouw dak? Dan geniet jij van goedkope en duurzame elektriciteit. Wat is injectie van zonnestroom op het net? Als je zonnepanelen stroom opwekken en je die

Zonnepanelen op het dak van jouw woning Lees verder »

Hoe vraag ik een lening aan?

1. Simulatie (berekening van een lening) Voor een simulatie maak je een afspraak om langs te komen in één van onze loketten. Breng zeker volgende documenten mee: 2. Dossier openen en dossierkost Voor het openen van je kredietaanvraag maak je een afspraak. Tijdens deze afspraak betaal je de dossierkosten. De dossierkosten bedragen 100 euro die

Hoe vraag ik een lening aan? Lees verder »

Waarvoor en hoeveel kan ik lenen?

Hoeveel je kan lenen, hangt af van waarvoor je wil lenen. Het wordt bepaald door de geschatte verkoopwaarde van de woning waarvoor je wil lenen, eventueel na uitvoering van verbouwingswerken.  Je kan lenen: 1. Voor de aankoop van een woning onder het stelsel van registratierechten en (eventueel) werken uit te voeren. Je kan alleen lenen

Waarvoor en hoeveel kan ik lenen? Lees verder »

Scroll naar boven