Contacteer ons
Tel: 014 55 91 00 van maandag t.e.m. vrijdag tussen 9 en 12 u.
info@leefgoed.be
Btw: BE 0404.144.065
Afspraak maken in een loket?
Of kan je enkel âs avonds langskomen? Jij bent welkom in ons loket in Geel, Herentals, of Westerlo. Hiervoor maak je best een afspraak. Klik op de knop hieronder en volg de weg naar je afspraak.
Noodgeval?
Heb je als huurder een noodsituatie, klik op de knop hieronder. Je vindt er de noodnummers.
Per post iets versturen?
Het correspondentieadres van LeefGoed is Kameinestraat 3, 2440 Geel. Je kan ook nog altijd documenten deponeren in de brievenbussen aan de loketten in Herentals en Westerlo. Die maken we elke dag leeg.
Heb je een klacht?
Het kan zijn dat je niet tevreden bent over LeefGoed. Heb je contact gehad met ÊÊn van onze diensten, maar geraakt je probleem niet opgelost en wil je een klacht indienen? Dan kan je contact nemen op een van deze manieren:
- LeefGoed, t.a.v. Klachtenbehandelaar, Kameinestraat 3, 2440 Geel
- klachten@leefgoed.be
- 014 55 91 00
Als je niet akkoord gaat met het antwoord van onze klachtenbehandelaar, dan kan je een klacht indienen bij de Vlaamse Ombudsdienst op een van deze manieren:
- Vlaamse Ombudsdienst, Leuvenseweg 86, 1000 Brussel
- klachten@vlaamseombudsdienst.be
- 02 552 48 48 of 1700 (gratis nummer)