Huurder: vragen over Fiber (glasvezel)?

Ben je huurder van LeefGoed en werd je gecontacteerd door Fiber? LeefGoed is hiervan op de hoogte. Je hoeft ons niet te bellen of te mailen.

Waarover gaat het?

Proximus brengt glasvezel (fiber) gratis binnen in onze woningen. Hierdoor krijg je als bewoner sneller internet.

Wat moet je doen als huurder?

  • Fiber neemt contact op met jou om te bekijken hoe de kabels voor dat snelle internet het best gelegd worden in jouw woning.
    • Je mag de technieker binnenlaten in de woning.
    • De technieker draagt altijd kleding met het logo van Fiberklaar. Als je twijfelt, kan je vragen naar de identificatiekaart. Dat is een pasje met de naam van de technieker, een foto en het logo van Fiberklaar.
  • Fiber spreekt daarna met LeefGoed af hoe ze de kabels in jouw woning zullen leggen.
  • Fiber neemt daarna terug contact met jou om de glasvezelkabels in jouw woning binnen te brengen.
    • Je mag deze werken laten uitvoeren.
    • Er zijn geen kosten voor jou als huurder.

Scroll naar boven